vrijdag 12 januari 2018

Start Christiene

Gisteren mocht ik weer beginnen! Ik heb 2 schatten van kinderen thuis hoor, (Rivka is inmiddels al weer 4,5 maand), maar het is heerlijk om weer met mijn vak bezig te zijn.  De kinderen moesten even wennen, dat leverde wat onrust op...maar gelukkig bewezen ze vandaag dat ze eigenlijk toch wel kunnen werken/luisteren. 
We hebben gisteren gekeken naar Mad Science, de kinderen hebben ook een flyer hiervan mee naar huis gekregen. 
Verder hebben we met geschiedenis gewerkt over de Franse Revolutie: rechtspraak en de guillotine. Met Engels zijn we begonnen met een nieuw hoofdstuk, over 'Home'.  We hebben in het Engels 'Ik ga op reis en neem mee... gespeeld. 



Als u mij wilt bereiken, mijn emailadres is: c.vanbaalen@dewegwijzerelst.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.